4 kluczowe elementy czystej diety!

Chcesz pozbyć się warstwy tłuszczu? To proste = przestań jeść śmieci! Posprzątaj swoją dietę!

 

1. Wytnij cukry ( i zamienniki cukru)

Wiesz że cukier może robić straszne rzeczy w twoim ciele. Pierwszym krokiem w kierunku twoich celów jest odrzucić słodkie rzeczy, może z wyjątkiem okazjonalnych posiłków, które są kluczem do otrzymania równowagi zdrowia psychicznego w drodze do zmiany nawyków żywieniowych. Zalecam unikać wszelkich substancji słodzących. Produkty, które zawierają sztuczne substancje słodzące, nie nasycają nas jak cukier, prowadząc do spożywania większej ilości kalorii, np wysoko fruktozowy syrop kukurydziany, faktycznie powoduje że czujemy się bardziej głodni. Jeżeli na prawdę masz problem z wyeliminowaniem cukru ( jak 90% ludzi), najlepszym rozwiązaniem jest stopniowe ograniczenie go, zastąpienie słodzonych napojów, napojami zero, odjecie jednej łyżeczki cukru od kawy, i z tygodnia na tydzień podnosić poprzeczkę, to pozwoli uniknąć nam tzw „zjazdu” cukrowego!

 

2. Zaplanuj swój talerz, a nie dietę

Łatwym sposobem przez rozpoczęciem posiłku jest wypełnienie połowy talerza warzywami takimi jak brokuły, sałata, cukinia, pomidory. Warzywa są nisko kaloryczne, i nisko glikemiczne, bogate w błonnik i mikro oraz makro elementy.

 

3. Szykuj jedzenie na przód!

Aby utrzymać dietę, szykuj jedzenie z wyprzedzeniem. Abyś mógł zjeść kiedy będziesz głodny, a nie dopiero wtedy gotował, czy szukał gotowego rozwiązania

 

4. Pij dużo wody, herbat!

Napoje te nie mają kalorii i żadnych środków chemicznych,  W przypadku kawy i herbaty, pomagają w dostarczeniu organizmowi przeciwutleniaczy, które pomagają organizmowi podczas ciężkich treningów, oraz regeneracji!

 

Witryna www.trenujzniedzwiedziem.pl używa plików cookies aby zapewnić użytkownikom wygodę korzystania z naszej witryny.
Kontynuując korzystanie z naszej strony, zgadzasz się na korzystanie z plików cookie. Polityka prywatności