3 propozycje fit śniadań na słodko!

Kwestia wyboru śniadania pomiędzy białkowo – tłuszczowym a białkowo – węglowodanowym, jest bardzo indywidualna, i bez wątpienia jest to temat na co najmniej kilka innych oddzielnych artykułów. Jednak nie ulega wątpliwości że produkty w których znajdziemy węglowodany będą słodsze oraz smaczniejsze.


Przygotowaliśmy dla was 3  szybkie propozycje śniadań białkowo – węglowodanowych na słodko, oto one :

1 PŁATKI OWSIANE 450kcal

składniki:

-Płatki owsiane 100g

-Jogurt naturalny 250g

-Mleko sojowe 100ml

-maliny 50g

-cynamon (dla smaku)

wykonanie: (czas trwania 5 minut)

Wymieszaj wszystkie składniki, i posyp łyżeczką cynamonu

-kalorie 450

-białko 26g

-węglowodany 81g

-tłuszcze 2g

2 MUSLI & OMLET 550kcal

składniki:

-Chude mleko 100g

-Musli 100g

-Jagody 50g

-Białka jaj 6

-Żółtka 1

-Cynamon (dla smaku)

wykonanie: (czas trwania 10 minut)

1: Rozgrzej patelnie, i dodaj odrobinę oleju kokosowego, lub innego tłuszczu do smażenia.

2: Roztrzep 5 białek i 1 całe jajo w naczyniu

3: Gdy patelnia się rozgrzeje, wlej na nią jajka

4: Posyp cynamonem

5: W naczyniu wymieszaj musli z jagodami i wlej mleko

-kalorie 550

-białko 37g

-węglowodany 70g

-tłuszcze 14g

3 NALEŚNIKI AMERYKAŃSKIE  (100 kcal porcja)

składniki:

-Białka jaj 4

-Żółtka 1

-Ekologiczna mąka gryczana 200g

-Mleko owsiane 200ml

-Olej 10g

Wykonanie: (czas trwania ok 10 minut)

1: Rozgrzej patelnie, i wlej odrobinę tłuszczu (oliwa, olej kokosowy etc)

2: W salaterce roztrzep 3 jajka i 1 całe jajko

3: W naczyniu zmiksuj na gładko masę mleko owsiane, mąkę gryczaną, jajka, łyżkę oleju

4: Gdy patelnia się rozgrzeje, wlej na nią 1 chochelkę masy. Średnica placka powinna wynosić 10 cm

5: Gdy na powierzchni placka zaczną pojawiać się bańki powietrza, odwróć go łopatką na drugą stronę.

6: Powtarzaj powyższe kroki aż do wyczerpania ciasta

1 porcja:

-kalorie 100

-białko 4,5

-węglowodany 14,5

-tłuszcze 2,6 g

Witryna www.trenujzniedzwiedziem.pl używa plików cookies aby zapewnić użytkownikom wygodę korzystania z naszej witryny.
Kontynuując korzystanie z naszej strony, zgadzasz się na korzystanie z plików cookie. Polityka prywatności